Kraj

BelVita z nową komunikacją

Marka Mondeleza adresuje swój komunikat do "mistrzów poranka".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1beMs7RuOC0%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała nowa kampania ciastek marki BelVita z portfolio Mondelez Polska. Działania realizowane są pod hasłem “Dla mistrzów poranka”. 
W nowej odsłonie kampanii marka pokazuje, co zrobić, aby poranek był udany. Wszystko ma odbywać się za pomocą małych sukcesów, np. spaceru lub znalezienia wolnego miejsca w autobusie czy chwili na śniadanie. Na przełomie lutego i marca w telewizji będzie można obejrzeć nową reklamę będącą częścią kampanii. Planowane są także działania w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Za kreację i realizację działań odpowiada agencja VML.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, działania PR prowadzi agencja RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Za stworzenie oryginalnego spotu odpowiada Droga5, a za adaptację – Tag Worldwide.