Kraj

Rusza druga część kampanii "PKP. Zapowiada się dobra podróż"

Do końca marca wyemitowane zostanie ok. 3,5 tys. spotów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPXpvJg06Pd8%22%7D
Ruszyła druga część kampanii “PKP. Zapowiada się dobra podróż”. W tej części będą komunikowane nowe czasy przejazdu oraz pule biletów “Superpromo” w cenach od 49 zł.

Kampania obejmuje dwa spoty telewizyjne (“Kawiarnia” oraz “Sąsiadki”) i dwa spoty radiowe. Do końca marca wyemitowane zostanie ok. 3,5 tys. spotów w stacjach TV. Z początkiem marca kampania wsparta zostanie działaniami w internecie i obecnością na outdoorze w dużych miastach (m.in. Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Kraków, Poznań, Katowice) – łącznie ponad 900 lokalizacji.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media, za kreację – BBDO.