Agencja Lowe Warsaw rozpoczyna działania komunikacyjne poświęcone jubileuszowi 250-lecia Teatru Publicznego w Polsce.
Komunikacja opiera się na idei “Przeżyjemy w teatrze“, która podkreśla nie tylko ważną społecznie i wspólnotowo rolę teatru, ale także wskazuje, że to właśnie teatr daje szansę obcowania z żywą i twórczą materią.
W ramach kampanii realizowanej dla Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego powstały między innymi plakaty z ilustracjami najlepszych polskich grafików (m.in. Jana Kozy, Przemysława Truścinskiego, Magdy Wolnej). Zaplanowane zostały także liczne działania w przestrzeniach miejskich, m.in. akcje połączone z malowaniem murali (autorem pierwszego muralu będzie Jakub Wojnarowski, tegoroczny zdobywca “Paszportu“ Polityki w kategorii sztuki wizualne) i akcje typu flash mob oraz w internecie.
Strategia komunikacyjna realizowana będzie przez rok.