Kraj

PM Sport zbuduje obrandowaną sieć sklepów dla marek Rossignol i Quicksilver

PM Sport, dystrybutor sprzętu sportowego, planuje rozwój brandowanej sieci sklepów, w których sprzedawane będą produkty marek Rossignol i Quicksilver. Obecnie...

PM Sport, dystrybutor sprzętu sportowego, planuje rozwój brandowanej sieci sklepów, w których sprzedawane będą produkty marek Rossignol i Quicksilver. Obecnie PM Sport ma swoje sklepy w Warszawie (Galeria Mokotów i Sadyba Best Mall), Zakopanem i Krakowie. W planach na najbliższe miesiące jest otwarcie kolejnych sklepów w Warszawie, Krakowie i innych miastach Polski. Jak mówi Jacek Ruszel, menedżer działu sprzedaży i marketingu PM Sport, do końca przyszłego roku sklepów ma być ok. 10. W tym momencie są one obrandowane jako Rossignol-Quicksilver, ale w najbliższych miesiącach nazwa ma zostać zmieniona, choć jeszcze nie zapadły ostateczne decyzje, jaka ma być nowa. Rossignol jest główną marką w portfolio PM Sport, firma jest od 1997 r. wyłącznym dystrybutorem tego brandu w Polsce. Roczne przychody kształtujące się na poziomie 70 mln zł brutto w ok. 65 proc. generowane są przez sprzedaż produktów Rossignola, przede wszystkim sprzętu narciarskiego, ale również snowboardowego, odzieży, deskorolek, rolek. W portfolio PM Sport jest jednak także wiele innych marek, na czele z Quicksilver i Roxy (silna submarka Quicksilvera, którą oznaczona jest damska linia produktów; Quicksilver to marka odzieży sportowej o rodowodzie surfingowym), Naish, Peak Performance, Cleveland Golf, Cebe, Swix, Rip Curl i Hic. Rossignol jest numerem jeden pod względem sprzedaży nowych nart w Polsce. W 2003 r. PM Sport odnotował sprzedaż 23,4 tys. kompletów nart i 1250 kompletów snowboardu tej marki (cały rynek PM Sport szacuje na 100 tys. nowych kompletów narciarskich rocznie i 10 tys. kompletów snowboardowych). Kolejne miejsca zajmują Dynastar (18 tys. kompletów nart) i Fischer (16 tys. kompletów nart) – dane za PM Sport. (MG)