Kraj

MediaCom współrealizuje nowy program TVP2

Inne podmioty i agencje zaangażowane w projekt to: BBDO, DDB Tribal, Blue Angel oraz Edelman.

MediaCom współrealizuje nowy program TVP2 “Przygarnij mnie”. W realizacji projektu bierze udział MediaCom Beyond Advertising – jednostka kontentowa domu mediowego MediaCom.

Cykl “Przygarnij mnie” to część szeroko zakrojonej kampanii na rzecz odpowiedzialnej adopcji bezdomnych zwierząt i propagowania wiedzy nt. zasad prawidłowej opieki nad czworonogimi domownikami, o której informowaliśmy 18 lutego br. w MMP24.

MediaCom Beyond Advertising odpowiada za implementację strategii kontentowej dla marki Pedigree i marek z portfolio Bayer. MediaCom koordynuje też prace wszystkich partnerów akcji, zapewnia wsparcie mediowe i implementację projektu. Inne podmioty i agencje zaangażowane w projekt to: BBDO (odpowiedzialna za kreację), DDB Tribal (dostarczająca rozwiązania mobilne), Blue Angel oraz Edelman (obszar komunikacji i PR). Producentem wykonawczym jest Jake Vision.