Kraj

Vivus z nową komunikacją chce dotrzeć do nowych klientów

W tym roku firma pożyczkowa na reklamy zamierza przeznaczyć o jedną piątą więcej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fs2En4TNICEA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma Vivus Finance specjalizująca się w pożyczkach gotówkowych rusza z nową kampanią reklamową, będącą odsłoną nowego formatu komunikacyjnego. Bohaterem marki został mityczny bóg Zeus.

– Przez cały ubiegły rok skupialiśmy się w komunikacji na wyjaśnianiu najważniejszych przewag naszej oferty – bezpieczeństwa i szybkości. Teraz skupiliśmy się na pokazaniu konkretnie, w jakich sytuacjach warto skorzystać z pożyczki Vivusa. Nasz bohater, bóg Vivus, jest patronem dobrych okazji, których nie można przepuścić – mówi Agnieszka Ryttel odpowiadająca za komunikację marketingową Vivusa.

Vivus dzięki nowej komunikacji chce dotrzeć do nowych klientów. Jak przekonują przedstawiciele spółki, zmienia się profil klientów firm pożyczkowych, to już nie tylko pożyczający ”do pierwszego”, ale coraz częściej ci, którzy potrzebują dodatkowych środków np. właśnie na okazyjne zakupy.

Firma pożyczkowa zwiększyła swój budżet mediowy o ok. 20 proc. w porównaniu z ub.r. Powodem jest m.in. rosnąca konkurencja na rynku, zarówno ze strony innych firm pożyczkowych (Provident Polska, Wonga.com), ale też banków, coraz śmielej wchodzących w segment krótkoterminowych pożyczek.

Pierwsza faza działań reklamowych została zaplanowana na dwa miesiące. Obejmie reklamy telewizyjne i w internecie oraz materiały BTL. Nakręcono dwa spoty reklamowe. Kreację przygotowała agencja Arip Next, reklamy wyprodukowało studio Garaż, a media zaplanował i kupił Initiative.

Firma Vivus Finance debiutowała na naszym rynku latem 2012 r.