Kraj

Gatta wprowadza innowacyjne rajstopy BB

Firma wprowadza nowość i wspiera ją kampanią, którą zaplanował Starcom.

Gatta wprowadza innowacyjne rajstopy BB
Od marca w salonach Gatta dostępne są innowacyjne rajstopy BB creme effect, które mają kryć drobne niedoskonałości skóry na nogach i poprawiać ich wygląd. Premierę nowości wspiera kampania reklamowa realizowana przez cały marzec w prasie kobiecej oraz największych rozgłośniach radiowych.

Kampania będzie realizowana przez cały marzec w największych rozgłośniach radiowych: Radio Zet oraz RMF FM, jak również w ukazujących się w marcu wydaniach prasy kobiecej – magazynie “Twój Styl”, a także w “Show”, “Olivii” oraz “Naj”. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Za kreacje odpowiada dział marketingu Gatty.

Rajstopy BB creme effect mają kryć drobne niedoskonałości skóry (takie jak pajączki, przebarwienia czy znamiona) i nadawać nogom naturalny, rozświetlony wygląd. Wykonane są z cienkiej przędzy poliamidowej z połyskiem Brite, która tworzy na rajstopach strukturę załamującą światło. Jak zapewnia producent, tak uzyskana powierzchnia daje efekt nałożenia lekkiego fluidu, dzięki czemu drobne mankamenty skóry przestają być widoczne. Produkty dostępne są już w salonach Gatta w całej Polsce oraz w sklepie internetowym marki.