M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

T-Mobile potwierdza przetarg na Heyah

Katarzyna Kacprzak | 4 marca 2015, 06:00

Operator planuje zakończenie konkursu w połowie kwietnia br.

T-Mobile Polska w ramach zaplanowanych na ten rok działań rozpoczął przetarg na wsparcie kreatywne marki Heyah w zakresie komunikacji ATL. Do uczestniczenia w nim zostały zaproszone wybrane firmy, które mają duże doświadczenie na rynku telekomunikacyjnym, w tym agencja współpracująca z T-Mobile Polska. Spodziewamy się zakończenia tego postępowania w połowie kwietnia 2015 r. – czytamy w oświadczeniu przesłanym przez Piotra Żaczko z biura prasowego T-Mobile. 

O konkursie informowaliśmy 2 marca br. w MMP24.
 
Obecnie obsługę ATL dla marki Heyah prowadzi agencja G7 należąca do grupy Leo Burnett. Poza tym o budżet walczą agencje Isobar Poland, Brain i Leo Burnett, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,