Kraj

Listerine promuje się w wielokanałowej kampanii

Ruszyła bardzo intensywna kampania nowości w portfolio Johnson & Johnson. Za kreację telewizyjną odpowiada agencja DDB Tribal.

Listerine promuje się w wielokanałowej kampanii
W marcu ruszyła nowa kampania reklamowa Johnson & Jonhson, poświęcona produktowi z linii Listerine Professional Gum Therapy. To nowość wśród preparatów przeznaczonych do płukania jamy ustnej, która ma przeciwdziałać gromadzeniu się płytki nazębnej wywołującej zapalenie dziąseł. Kampania obejmuje dwumiesięczną emisję spotów reklamowych w 40 stacjach telewizyjnych, działania w punktach sprzedaży oraz akcje przeznaczone dla specjalistów z branży stomatologicznej.
Kampania będzie miała odsłony w stacjach ogólnopolskich, takich jak: TVN, TVN Style, TVN24, Puls, oraz w kanałach tematycznych, m.in.: AXN, TLC, Canal+, Comedy Central, Discovery Channel, MTV Polska, Viva Polska.
W ramach kampanii przeprowadzona zostanie także specjalna akcja mailingowo-eventowa, skierowana do 18 tys. specjalistów z branży stomatologicznej (w tym 17 tys. stomatologów). Stoisko Listerine Professional będzie też można zobaczyć w dniach 19-21 marca 2015 r. podczas Międzynarodowych Tragów Stomatologicznych “Krakdent”. Realizowana jest także kampania PR obejmująca działania w mediach tradycyjnych i internecie oraz event PR. Wraz ze startem kampanii ruszyła też strona internetowa poświęcona produktowi.  
Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Primus (MEC, GroupM).  Za kreację telewizyjną odpowiada agencja DDB Tribal, natomiast za projekty materiałów POS oraz packshoty agencja Renau Signs. Kampanię PR realizuje agencja 38PR.