Kraj

Starcom MediaVest Group poszerza zespół LiquidThread

Do zespołu dołącza Aneta Sternicka. Zajmie się projektami branded content.

Starcom MediaVest Group poszerza zespół LiquidThread

Aneta Sternicka objęła stanowisko konsultanta ds. branded content w LiquidThread i dla klientów SMG będzie się zajmowała realizacją niestandardowych działań w treści mediów, ze szczególnym uwzględnieniem projektów wielokanałowych.
– Powiększamy zespół LiquidThread z dwóch powodów. Przede wszystkim coraz więcej naszych klientów przekonuje się do skuteczności biznesowej działań branded content. Liczba projektów, które realizujemy, rośnie o kilkadziesiąt procent rok do roku. Dotychczas jednak koncentrowaliśmy się na obecności marek w formatach telewizyjnych. Dzięki doświadczeniu, jakie wnosi do naszego zespołu Aneta Sternicka, chcemy dynamicznie rozwijać się także w innych kanałach komunikacji i tworzyć więcej projektów crossmediowych, zwłaszcza w mediach interaktywnych – mówi Beata Bacieczko, head of branded content w LiquidThread.
W ostatnim czasie Aneta Sternicka była project managerem w należącej do Grupy ZPR Pracowni Kreatywnej. Zajmowała się projektami niestandardowymi w stacjach Eska TV oraz Fokus TV. Wcześniej pracowała w Atmediach na stanowisku specjalisty ds. marketingu.
Dodajmy, że w ubiegłym roku do LiquidThread dołączyli Maciej Cichewicz, na stanowisku senior branded content consultanta, oraz Julia Zagórska jako junior branded content consultant.
LiquidThread pracuje obecnie dla kilkudziesięciu klientów SMG, wśród których są m.in.: PZU, Samsung, Deichmann, Sante, Vision Express, ZT Kruszwica, Enea, Intermarche, Bricomarche i Avon.