Kraj

Zmiany w zakresie obowiązków członków zarządu Media Impact

Mariusz Wąsiński będzie odpowiadał za sprzedaż oferty Programmatic, a Rafał Karski m.in. za sprzedaż regionalną.

W wyniku zmian organizacyjnych w Media Impact Mariusz Wąsiński, VP sales Media Impact, który odpowiada za całość operacji sprzedażowych w kanale sprzedaży agencyjnej oraz kluczowych klientów, teraz obejmuje odpowiedzialność za sprzedaż oferty Programmatic. Wąsiński związany jest z Media Impact od początku istnienia firmy, poprzednio jako chief commercial officer był odpowiedzialny za biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.
Rafał Karski jako COO w Media Impact zajmuje się nadzorowaniem procesów firmy, rozwojem produktów reklamowych, raportowaniem sprzedażowym i finansowym oraz funkcjami back office, takimi jak HR, IT i administracja, a teraz dodatkowo odpowiadać ma za sprzedaż regionalną, Zumi i Call Center.
Karski z Media Impact związany jest od kwietnia 2014 r. Wcześniej przez 7 lat współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance, właściciela marki Liberty Direct.
Bartosz Kwarciak jako dyrektor sprzedaży regionalnej pozostaje odpowiedzialny operacyjnie za zespoły sprzedaży regionalnej i raportuje bezpośrednio do Rafała Karskiego.