M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jakub Kłoczewiak będzie odpowiadał za obsługę klientów UPC w Polsce i regionie

Maciej Burlikowski | 5 marca 2015, 06:00

Wcześniej pracował w grupie Orange Polska, gdzie był prezesem Contact Center i Orange Customer Service.

Do firmy UPC Polska (Liberty Global) dołączył Jakub Kłoczewiak, który odpowiadać będzie za obszar obsługi klientów w Polsce oraz - jako VP customer care and customer experience - odpowiedzialny będzie za przygotowanie i wdrożenie strategii dla tego obszaru w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Wcześniej związany był z grupą Orange Polska, pełniąc m.in. funkcje prezesa Contact Center Sp. z o.o. i prezesa Orange Customer Service Sp. z o.o.

Ukończył m.in. studia Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej oraz Executive MBA - College of Business University of Illinois.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,