Omawiając sytuację w poszczególnych regionach, Sorrell wskazał, że w Europie – poza Wlk. Brytanią – nie znajduje powodów do biznesowego optymizmu. Jako wyjątkowo trudne rynki wymienił Francję, Belgię oraz Hiszpanię.
Sorrell podkreślił, że w bieżącym roku WPP powinno osiągnąć podobne do ubiegłorocznych wyniki finansowe, aczkolwiek będzie to wymagać wyjątkowo uważnej analizy strony kosztowej. Ubiegłoroczny zysk netto WPP wzrósł w porównaniu z rokiem poprzedzającym o 15 proc., osiągnął poziom 1,08 mld funtów. Przychody w 2014 r. wzrosły rok do roku o 4,6 proc., do pułapu 11,53 mld funtów.
Sorrell zapowiedział także dalsze akwizycje mające na celu zwiększenie ekspertyzy holdingu w obszarach analizy danych oraz nowych technologii. Holding – według deklaracji swego szefa – zamierza na ten cel przeznaczyć pomiędzy 300-400 mln funtów. Aktualnie WPP zatrudnia 180 tys. osób w 111 krajach.
(WSJ)