Przetargi

The Digitals zdobyła roczny budżet Pekao SA

Agencja zajmie się komunikacją banku w mediach społecznościowych.

Dzięki wsparciu agencji interaktywnej The Digitals Bank Pekao SA startuje z nowym komunikatem “Od ponad 85 lat klienci lubią to” – promuje swoje działania w serwisach społecznościowych Facebook, YouTube i Google+.

Roczny kontrakt banku z agencją inicjujący działania instytucji w nowych mediach obejmuje stałą obsługę bieżącą wraz z wdrożeniem akcji specjalnych w serwisach społecznościowych. Agencja odpowiedzialna jest za realizację kampanii i wsparcie reklamowe mające na celu pozyskanie bazy fanów, a także konkursy i aplikacje angażujące użytkowników w interakcje z marką.

Już wkrótce startuje specjalna aplikacja konkursowa “Rodzinne pamiątki”. W kolejnych miesiącach ruszą działania wspierające Przystanek Woodstock oraz WOŚP – partnerskie przedsięwzięcia banku. Agencja ma w planach także wsparcie Banku Pekao SA w działaniach, w które zaangażowana jest cała Grupa UniCredit, w tym komunikację w mediach społecznościowych UEFA Champions League.

The Digitals została wybrana w drodze przetargu, którego szczegółów nie podano.