M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Felix Polska ma nowego szefa marketingu

Serwis Dzienny | 8 lutego 2000, 00:00

Nowym dyrektorem marketingu w firmie Felix Polska, zajmującej się produkcją i dystrybucją orzeszków, jest Renata Szopa-Milde (wcześniej przez kilka lat...

Nowym dyrektorem marketingu w firmie Felix Polska, zajmującej się produkcją i dystrybucją orzeszków, jest Renata Szopa-Milde (wcześniej przez kilka lat pracowała w Chio, jako specjalista ds. marketingu). Objęcie przez nią stanowiska szefa marketingu nastąpiło po wydarzeniach, jakie miały miejsce w Felix Polska pod koniec ub.r. Firma zorganizowała promocję pod hasłem "Sennik 2000", której kontrowersyjne elementy (wróżby dotyczące snów) mogły obrazić uczucia klientów. W wyniku tego producent stracił na wizerunku, poniósł także wymierne straty handlowe. (MK)