Kraj

List do redakcji DS "MMP" w sprawie udziału IWP w powstaniu RMT

Maciej Hoffman, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy (IWP), przesłał do redakcji DS "MMP" komunikat następującej treści: "Jak się dowiedzieliśmy, w...

Maciej Hoffman, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy (IWP), przesłał do redakcji DS “MMP” komunikat następującej treści: “Jak się dowiedzieliśmy, w dniu 10 września br. w dziennym serwisie internetowym “MMP” ukazała się informacja o badaniach czytelnictwa prasy handlowej przygotowanych pod nazwą RMT – Retail Media Track przez instytut SMG/KRC. Podano tam informację, że rozwiązania RMT oraz wybór tytułów wypracowano pod auspicjami IWP. Jest to informacja nieprawdziwa. Pod auspicjami IWP i z udziałem ekspertów PBC w roku ubiegłym podjęto próbę wypracowania metodologii badania czytelnictwa pism handlowych. Z badaniem RMT – zarówno jego poprzednimi edycjami, jak i tegoroczną – IWP nie ma nic wspólnego”.