Zagranica

Tena Men startuje z kampanią viralową

Kreacja BBDO nawiązuje do wizerunku Mustafy i buduje zaufanie konsumentów poprzez humor.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3NKvN7U5RXQ%22%7D
W Stanach wystartowała viralowa kampania marki Tena Men (SCA) – wariantu męskiego pieluchomajtek. Nowy bohater marki wzorowany jest na figurze promującej Old Spice – Isaiah Mustafie, który komunikuje się za pomocą humoru i ironii, ale ma być postacią budzącą zaufanie.
Za kreację działań odpowiada agencja Abbott Mead Vickers BBDO.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgKB3anTTioU%22%7D
Pierwsze działania podejmowane są w internecie w postaci viralowych filmów wideo, w których szpakowaty bohater opowiada o odpowiedzialności i kontroli w kontekście ochrony zdrowia (rzucenie palenia, zmiana diety, aktywność fizyczna). Kampania będzie miała  odsłony przez trzy tygodnie w internecie i w kanałach stacji Sky w telewizji. Główny bohater to Stirling Gravitas, który ma oczarować urokiem osobistym i pewnością siebie, a jednocześnie jego zadaniem jest wzbudzić zaufanie w odbiorcach.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada ZenithOptimedia.

(Media Week)