W Stanach wystartowała viralowa kampania marki Tena Men (SCA) – wariantu męskiego pieluchomajtek. Nowy bohater marki wzorowany jest na figurze promującej Old Spice – Isaiah Mustafie, który komunikuje się za pomocą humoru i ironii, ale ma być postacią budzącą zaufanie.
Za kreację działań odpowiada agencja Abbott Mead Vickers BBDO.
Pierwsze działania podejmowane są w internecie w postaci viralowych filmów wideo, w których szpakowaty bohater opowiada o odpowiedzialności i kontroli w kontekście ochrony zdrowia (rzucenie palenia, zmiana diety, aktywność fizyczna). Kampania będzie miała odsłony przez trzy tygodnie w internecie i w kanałach stacji Sky w telewizji. Główny bohater to Stirling Gravitas, który ma oczarować urokiem osobistym i pewnością siebie, a jednocześnie jego zadaniem jest wzbudzić zaufanie w odbiorcach.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada ZenithOptimedia.
(Media Week)