Kraj

Hyundai promuje nową generację samochodów i20

Hyundai Motor Poland stawia w kampanii na design i nowoczesność.

Hyundai wystartował z kampanią promującą nową generację samochodów i20 – nowej generacji samochodów z segmentu B. W kampanii komunikowany jest projekt Hyundaia w duchu “Fluidic Sculpture 2.0”, który wzmocniony został dynamicznie rozciągniętymi reflektorami oraz precyzyjnym poprowadzeniem konturów powierzchni. Nowy i20 jest większy od poprzednika, a przestrzeń wewnątrz samochodu – jak deklaruje producent – należy do wiodących w europejskim segmencie B. Model i20 po raz pierwszy dla tego segmentu wprowadza również panoramiczny szyberdach na liście wyposażenia.

Hyundai w ramach dodatkowej zachęty proponuje przyszłym nabywcom korzystne ubezpieczenie 0,5 proc. przez rok i promocyjne finansowanie. Hyundai i20 jest objęty także gwarancją 5 lat bez limitu kilometrów dostępną dla wszystkich modeli.

W ramach prowadzonej kampanii zaplanowano aktywności w telewizji, radio, prasie oraz w internecie.

Za adaptację spotu telewizyjnego oraz przygotowanie reklamy prasowej i radiowej odpowiada agencja Opus B, natomiast planowaniem, zakupem mediów oraz przygotowaniem materiałów do kampanii internetowej zajęła się agencja mediowa Havas Media.