Kraj

Renault łączy kampanię z loterią [wideo]

W akcji codziennie do wylosowania jest karta paliwowa o wartości 3 tys. zł brutto.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5hcYRPreocw%22%7D
Rozpoczęła się kampania reklamowa Renault Megane z serii Limited, która została połączona z loterią. Codziennie do wylosowania jest karta paliwowa o wartości 3 tys. zł brutto. Jest też jedno losowanie specjalne zaplanowane na 21 marca br., które będzie transmitowane na żywo o godzinie 19 na kanale marki w YouTube.

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, radiu i internecie. 

Kreację dla Renault przygotowuje agencja Publicis. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD.