M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka E ze wsparciem w telewizji po raz pierwszy od pięciu lat

Katarzyna Woźniak | 13 marca 2015, 06:00

Henkel prezentuje brand detergentu jako bliski tradycji i innowacyjny jednocześnie.

Od początku marca marka E z portfolio Henkla wspierana jest silną kampanią telewizyjną, która potrwa do drugiej połowy kwietnia. To pierwsze tak silne wsparcie marki E od blisko pięciu lat. Henkel chce dotrzeć do konsumentów z komunikatem, że marka E oznacza nie tylko tradycję, która towarzyszyła polskiej rodzinie przez wiele lat, ale również jest marką innowacyjną, która podąża za trendami rynkowymi. Henkel przekonuje, że obecnie oferuje konsumentom odświeżony asortyment z bardziej skoncentrowaną formułą, która ma dawać możliwość zrobienia o 33 proc. prań więcej.
Za kreację i realizację spotu odpowiada TBWA, za zakup mediów zaś – MEC. Poza kampanią telewizyjną przewidziana jest również reklama w prasie handlowej. Marka będzie również wspierana w wybranych sieciach handlowych (in-store media).

 

Czytaj więcej na temat: , , ,