Kraj

Wydawca "Super Expressu" startuje z loterią i promocją

Wprowadzeniu loterii towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i radiu.

ZPR Media startuje z ogólnopolską loterią w dzienniku “Super Express”. Akcja potrwa 14 tygodni. Loteria wykorzystuje mechanizm zdrapki. 

Do udziału w loterii potrzebne są specjalne, personalizowane karty do gry, które będą dołączane do całego nakładu “Super Expressu” pięciokrotnie. Czytelnicy będą mieli możliwość zdobycia nagrody pieniężnej.

Wprowadzeniu loterii towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, Polo TV, Fokus TV, Eska TV, TV Puls i Puls 2) i radiu (Polskie Radio, Radio Eska, Radio Vox FM, Radio Wawa, Radio Plus). Działania przygotował dział marketingu “Super Expressu”.

Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive. Media zewnętrzne zakupił Starcom. Budżet kampanii nie został ujawniony.