Kraj

Druga edycja Papaya Young Directors

Tematem 45-sekundowych filmów są produkty sponsorów i partnerów wydarzenia, wśród których znaleźli się: Rossmann, PZU, Fundacja Stop Wariatom Drogowym, Prosto i Play.

Druga edycja Papaya Young Directors
Papaya Young Directors to konkurs na stworzenie scenariusza oraz realizację filmu reklamowego. 23 marca na stronie www.papayayoungdirectors.com zostaną ogłoszone tematy konkursowe i tym samym rozpocznie się tegoroczna edycja konkursu.

Ogólnopolski konkurs Papaya Young Directors kierowany jest do studentów i absolwentów szkół wyższych. – Ubiegłoroczne wydarzenie przerosło nasze oczekiwania i pokazało nam, że taka formuła jest bardzo potrzebna. Konkurs debiutował, ale od razu spotkał się z dużym zainteresowaniem środowiska i branży filmowej oraz twórców, od których otrzymaliśmy 208 scenariuszy – komentuje Kacper Sawicki, szef Papaya Films, która jest organizatorem konkursu.
 
Zadaniem konkursowym jest stworzenie scenariusza reklamy oraz jej realizacja. Tematem 45-sekundowych filmów są produkty sponsorów i partnerów wydarzenia, wśród których znaleźli się: Rossmann, PZU, Fundacja Stop Wariatom Drogowym, Prosto, Play. Tegoroczne tematy zostaną ogłoszone 23 marca, a ostateczny termin zgłaszania scenariuszy minie 10 kwietnia 2015 r.
 
W pierwszym etapie konkursu uczestnicy mają za zadanie stworzenie scenariusza reklamy. Każdy może wybrać i zgłosić maksymalnie cztery tematy, do których stworzy scenariusz, finalnie do realizacji może przejść tylko jeden pomysł. Z nadesłanych propozycji jury wybiera 12, które zostają zakwalifikowane do drugiego etapu.
Zadaniem finałowej dwunastki jest wcielenie własnego pomysłu w życie i nakręcenie filmu reklamowego. Każdy twórca otrzymuje na ten cel środki finansowe wraz z listą kontaktów i firm, które udzielą wsparcia podczas realizacji (są wśród nich m.in. firmy dysponujące sprzętem i światłem, domy postprodukcyjne itp.).
Zwycięzca zostanie ogłoszony 15 czerwca podczas uroczystej gali i otrzyma 20 tys. zł. Przewodniczącymi tegorocznego jury są: Zuzanna Duchniewska oraz Maciej Waligóra – dyrektorzy kreatywni DDB & Tribal.
 
Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie internetowej: www.papayayoungdirectors.com oraz w Facebooku: www.facebook.com/papayayoungdirectors.