Kraj

Nissan wprowadza nową identyfikację wizualną punktów dealerskich

Nissan Poland rozpoczyna wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej punktów dealerskich. Tworzone salony będą powstawały zgodnie z nowymi globalnymi standardami koncernu, a...

Nissan Poland rozpoczyna wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej punktów dealerskich. Tworzone salony będą powstawały zgodnie z nowymi globalnymi standardami koncernu, a salony już istniejące zostaną w ciągu kilku lat przebudowane. Celem tej restylizacji jest ujednolicenie wyglądu wszystkich salonów Nissana na świecie i budowanie wizerunku marki charakteryzującej się nowoczesnym stylem i zaawansowaną, lecz przyjazną technologią. Pierwszym w Polsce obiektem zgodnym z nowymi standardami jest punkt dealerski w Opolu (Zbigniew Sobczyk). Do końca roku planowana jest przebudowa kolejnych 6 salonów. Nowa kolorystyka dominująca w salonach opierać się będzie na kolorach czerwonym i srebrnym. Nissan Poland odnotował w sierpniu br., wbrew słabej sytuacji na rynku, wyraźny wzrost sprzedaży. Firma sprzedała 577 nowych osobowych nissanów, o jedną trzecią więcej niż w tym samym miesiącu przed rokiem. W 2003 r. Nissan Poland sprzedał 9584 auta osobowe, a wydatki reklamowe firmy w mediach wyniosły 22,4 mln zł (Expert Monitor). (MG, PU)