M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carat wzmacnia client service o siedem osób

Maciej Florek | 20 marca 2015, 06:00

Dom mediowy zrekrutował nowych pracowników.

Do działu client service w domu mediowym Carat Polska dołączyło siedmioro nowych pracowników: Aneta Stańczak-Boużyk, Jakub Grzelak oraz Robert Płoch jako communications managerowie, Agata Szymańska jako senior communications planner, Krzysztof Wus i Magdalena Wiśniewska jako communications plannerzy oraz Paweł Działak jako junior communications planner.

Aneta Stańczak-Boużyk dołączyła do zespołu obsługującego Mondelez i zajmie się obsługą kategorii kaw i ciastek. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w Mindshare Polska, Starcom MediaVest Group i ZenithOptimedia Group, pracując dla takich klientów, jak: GSK CH, UPC, Raiffeisen Polbank. Ostatnio jako media manager w ZOG zarządzała zespołem pracującym dla marki L’Oreal Paris. 
 
Robert Ploch w zespole obsługującym markę Mondelez będzie zajmował się takimi markami, jak: Milka, Prince Polo, Alpen Gold i Tassimo. Ma ponad 8 lat doświadczenia w branży mediowej, wcześniej miał okazję pracować dla takich marek, jak: Coca-Cola Company, Shell Global czy Kompania Piwowarska.
 
Do zespołu obsługującego klientów Mattel, KRKA Polska, Pernod Ricard i Brother dołączył Jakub Grzelak. Ma ponad 8 lat doświadczenia w branży mediowej. Wcześniej miał okazję realizować projekty komunikacyjne dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Allianz, Eurosport i Grupy Żywiec.
 
Grzelak i Ploch dotychczas pracowali w MediaCom Warszawa na stanowiskach international account managerów.
 
Agata Szymańska dołączyła do zespołu obsługującego klientów Arla, Triumph oraz Netia. Ostatni rok spędziła w agencji reklamowej H2O Creative, wcześniej zdobywała doświadczenie w domu mediowym Maxus. 
 
Krzysztof Wus dołączył do Carat Polska do zespołu obsługującego markę Mondelez. Przez ostatnie półtora roku miał okazję realizować kampanie komunikacyjne dla Kompanii Piwowarskiej w domu mediowym MEC. 
 
Magdalena Wiśniewska z branżą związana jest od pięciu lat. Przed dołączeniem do domu mediowego Carat zajmowała się planowaniem działań offline i online dla takich klientów, jak: T-Mobile, Orange, Saab Miller, Coty. Ostatnio pracowała w domu mediowym MEC. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,