Kraj

Praktiker rusza z kampanią

W nowej kampanii telewizyjnej sieć chce nawiązywać do hollywoodzkich hitów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVuuItNhDOQw%22%7D
Wystartowała kampania reklamowa sieci marketów budowlanych Praktiker. Bohaterami wiosennych działań promocyjnych są: panele podłogowe, kosiarka, szlifierka do zadań specjalnych i kabina prysznicowa. Kreacja kampanii ma nawiązywać do trailerów filmów hollowoodzkich i plakatów filmowych. Akcja pt. “Praktiker przedstawia – Praktikomania” ma charakter ogólnopolski. Działania promocyjne będą realizowane w sklepie internetowym oraz na terenie marketów. Dodatkowo w telewizji – 15-sek. spot będzie emitowany w TVN, TVN Mix oraz Polsat Mix.

Za kreację kampanii, materiały POSM, działania ATL odpowiada agencja Red8 Advertising, za działania digitalowe – Saatchi & Saatchi. Gazetkę opracowąła agencja ABC4Brands. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Maxus, a w internecie – Codemedia, za działania PR – Kuźnia PR.