Kraj

Biuro Reklamy TVP rozwija komunikację BtoB poprzez internetowy newsletter

Biuro Reklamy TVP SA (BR TVP) rozwija komunikację business-to-business poprzez internetowy newsletter. "Chcemy wyraźnie odróżnić elektroniczną wersję newslettera od naszych...

Biuro Reklamy TVP SA (BR TVP) rozwija komunikację business-to-business poprzez internetowy newsletter. “Chcemy wyraźnie odróżnić elektroniczną wersję newslettera od naszych publikacji drukowanych” – mówi Kazimierz Piekarz, zastępca dyrektora BR TVP ds. marketingu. Elektroniczny newsletter będzie rozsyłany raz na dwa tygodnie, a w szczególnych przypadkach częściej. Projekt nadzoruje Monika Wołczyk, przygotowywany jest siłami działu marketingu i analiz BR TVP. “Chcemy położyć nacisk na komunikację z klientami za pośrednictwem mediów elektronicznych ze względu na szybkość przekazu i konieczność dostarczania bardzo aktualnych informacji. Przygotowanie wersji drukowanej czasem spowalniało ten proces” – uważa Kazimierz Piekarz. Newsletter kierowany jest do agencji reklamowych, domów mediowych, klientów i mediów. Będzie zawierał przede wszystkim informacje na temat oferty BR TVP i programingu kanałów publicznych. Z kolei drukowany raz na kwartał biuletyn będzie częściowo przeprofilowany. W dużej części poświęcony będzie aktualnym badaniom, np. jakościowym, na temat zachowań widowni. (PM)