Kraj

Haribo poszerza świadomość marki Maoam w nowej kampanii

Spółka Haribo startuje z kampanią reklamową rozpuszczalnych gum do żucia Maoam. Kreacyjnie przygotowała ją agencja reklamowa Goldfinger, a media zaplanował...

Spółka Haribo startuje z kampanią reklamową rozpuszczalnych gum do żucia Maoam. Kreacyjnie przygotowała ją agencja reklamowa Goldfinger, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starlink. “Celem kampanii będzie poszerzenie świadomości marki Maoam” – mówi Małgorzata Nowakowska, konsultant ds. PR w obsługującej Haribo agencji Propublic. Skierowana do dzieci w wieku 4-12 lat akcja będzie miała miejsce w telewizji: TVP1, TVP2, Polsat i TVN. Muzykę do spotu reklamowego napisał Marek Kościkiewicz. Firma nie podaje, do kiedy kampania potrwa. (PU)