Kraj

Tarczyński SA zaprezentował kolejny spot kampanii

Tym razem firma zabiera konsumentów do Hellady.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsS4uOTx-Qig%22%7D
Firma Tarczyński SA, producent wędlin i kabanosów, zaprezentowała drugi spot swojej kampanii “Jesz lepiej, żyjesz lepiej”. O ile w poprzedniej odsłonie osią tematyczną były hiszpańskie inspiracje kulinarne, o tyle w drugim spocie bohaterowie “wywodzą” się ze starożytnej Grecji. Pierwsza odsłona kampanii wraz ze spotem komunikującym nową linię wędlin suchych ruszyła 12 marca (MMP24 z 12 marca). Za kreację działań odpowiada agencja Hand Made.