Kraj

Wedel rozpocznie kwiecień kampanią

W przyszłym tygodniu wystartuje kampania nowych produktów producenta czekolady inspirowanych deserami.

Marka E.Wedel (Lotte Wedel) wprowadza serię produktów inspirowanych europejskimi deserami Tiramisu, Panna Cotta i Crème Brûlée w nowych formatach – czekolad 100 g, batonów i pralin. Rozszerzenie portfolio zostanie wsparte zintegrowaną kampanią 360 stopni obejmującą działania: telewizyjne, internetowe, kinowe i OOH.

Wedel wzbogaca portfolio dużych czekolad mlecznych o smaku Tiramisu, Panna Cotta, Crème Brûlée i Brownie. Do oferty dołączyły praliny, batony, a także klasyczne 100-gramowe tabliczki oblane gorzką czekoladą. Nową serię produktów będzie promować 30-sekundowy spot telewizyjny, emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Przeprowadzona zostanie również kampania OOH obejmująca klasyczne nośniki – tablice outdoorowe, i niestandardowe – bankomaty, w których będą emitowane spoty 15-sekundowe. Akcję uzupełni zasięgowa kampania internetowa wspierająca konkurs na stronie WWW marki, wykorzystujący elementy rywalizacji, w którym do wygrania będą loty do europejskich miast oraz nowa seria deserowych produktów. Przeprowadzona zostanie również kampania w kinach, gdzie odbędą się specjalne wieczory z Wedlem.

Za kreację spotu promującego inicjatywę odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów dom mediowy OMD. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication, natomiast za digital odpowiada agencja Cosmo.