Kraj

"Fronda" wsparta kampanią

Miesięcznik Grzegorza Górnego po dwóch wydaniach podsumowuje sprzedaż i uruchamia prenumeratę.

"Fronda" wsparta kampanią
Ukazał się trzeci numer miesięcznika “Fronda” (Fratria). Wydawca po analizie wyników sprzedaży dwóch pierwszych numerów zapowiada rozwój projektu i uruchamia prenumeratę tytułu. “Fronda”, której redaktorem naczelnym jest Grzegorz Górny, ukazuje się w nowej formule od stycznia tego roku.

Według danych wydawcy sprzedaż pierwszego numeru „Frondy”, która ukazała się w nakładzie 55 tys. egzemplarzy, wyniosła ok. 15 tys. egz. Według wstępnych danych sprzedaż drugiego numeru będzie wyższa – zapowiada wydawca.

Drugi numer wspierała kampania outdoorowa w największych miastach Polski, głównie w Warszawie. Na plakatach pojawił się redaktor naczelny pisma. Za kreację odpowiada zespół promocji wydawcy – Fratria kreuje tę realizację i kupuje nośniki. Trzeci numer także będzie promowany na citilightach w dużych miastach Polski.
Wydawnictwo Fratria, wydawca tygodnika “W Sieci”, miesięczników “W Sieci Historii” i “Gazeta Bankowa” oraz portalu wPolityce.pl podjął w styczniu 2015 roku współpracę z Wydawnictwem Fronda, wydawcą książek i kwartalnika “Fronda Lux”, uzyskując licencję na wydawanie tytułu.

W prenumeracie miesięcznik można zamówić za 82 zł (prenumerata roczna), za kwartalną prenumeratę trzeba zapłacić 27 zł. Nowy miesięcznik “Fronda” ukazuje się w klasycznym formacie magazynów lifestyle’owych, w objętości 100 stron i nakładzie blisko 50 tys. egzemplarzy. Kosztuje 9,90 zł i jest kolportowany w całej Polsce.