Zagranica

Nowy poziom ostrości w nowej kampanii burgerów

Sieć Carl Jr wprowadza nowa linię superostrych burgerów i wspiera je "rozbieraną" kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJcjlMNMK5nA%23t%3D49%22%7D
Sieć fastfoodowa Carl Jr wystartowała z kampanią Thickburgera Diablo – nowego wariantu w swoim portfolio. Za kreację odpowiada agencja 72andSunny.

Wariant smakowy i platforma komunikacyjna odwołują się do hiszpańskiego przepisu i temperamentu. Burger zawiera ostry sos i papryczki jalapeno.
Carl Jr ma ponad 3 tysiące placówek USA. Jak przekonywało kierownictwo sieci, swój komunikat marketer kieruje szczególnie do tych, którzy spożywają ostre potrawy również w swoich domach. Badania wykazały, że 56 proc. Amerykanów ma w swojej lodwóce superostry sos. Na potrzeby promocji burgera 72AndSunny przygotowała dwie wersje spotu, w których główną bohaterką jest tajemnicza modelka Victoria Sara Sampaio. Kampania ma swoją odsłonę również w social mediach.

(AdWeek)