Kraj

Morliny zmieniają opakowanie i pozycjonowanie produktów dla dzieci Morlinki

Morliny SA zmieniły opakowania produktów dla dzieci Morlinki. Autorem kreacji nowych opakowań jest szwajcarska agencja CB'A. Jednocześnie wprowadzono także nowe...

Morliny SA zmieniły opakowania produktów dla dzieci Morlinki. Autorem kreacji nowych opakowań jest szwajcarska agencja CB’A. Jednocześnie wprowadzono także nowe pozycjonowanie produktu. Jak powiedział Walery Lach, dyrektor marketingu Morlin SA, Morlinki są produktami, które mają dawać dzieciom siłę. Dlatego na opakowaniu oraz w materiałach promocyjnych będzie wykorzystywane hasło “Rosnę w siłę”. Dotychczas marka ta była pozycjonowana przede wszystkim jako produkty dla dzieci. Odświeżone Morlinki będą wspierane działaniami promocyjnymi. W tym roku Morliny będą reklamowały tę markę w punktach sprzedaży. W przyszłym roku zostanie przeprowadzona kampania reklamowa, której kreację przygotuje agencja Just. Za planowanie i zakup mediów dla wszystkich działań Morlin odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Wartość budżetu przyszłorocznej kampanii nie została podana. (JD)