Kompania Piwowarska (KP), największy w kraju producent piwa, rozstrzygnął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Książęce. W trwającym od grudnia konkursie ofert brały udział cztery agencje, których nazw nie podano. W wyniku przeprowadzonego procesu przetargowego zwyciężyło PZL. Agencja będzie tworzyć strategię komunikacji Książęcego oraz kreacje ATL.
Książęce to trzecia marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej, dla której PZL będzie pracować. Pozostałe to Redd’s oraz przejęty niedawno, już po tym jak agencja oddzieliła się od grupy Publicis, Żubr. Umowa z agencją S4, która do tej pory była odpowiedzialna za działania dla Książęcego, wygasa z końcem marca. Nowo wybrany PZL rozpoczyna prace nad produkcją kampanii.
Za działania BTL dla marki Książęce odpowiada agencja Nairobia. Akcje w digitalu prowadzi Lubię To. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Strategię PR realizuje Q&A Communications.