Kraj

Joanna Pietrzak dyrektorem sprzedaży oferty internetowej marek prasowych Agory

Zajmie się obsługą klientów zainteresowanych reklamą w projektach cyfrowych tytułów prasowych wydawnictwa.

Joanna Pietrzak obejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży oferty internetowej w strukturach działu sprzedaży marek prasowych Agory. Zajmie się obsługą klientów zainteresowanych przede wszystkim reklamą w wersjach cyfrowych i serwisach internetowych tytułów prasowych spółki.
Joanna Pietrzak pracuje w Agorze od 2008 r. Karierę zaczynała w oddziale płockim na stanowisku sprzedawcy oferty internetowej. W ostatnich miesiącach pełniła obowiązki dyrektora sprzedaży oferty internetowej, zastępując Marka Wilka, który został wydawcą regionalnym “Gazety Wyborczej” w Katowicach.
Działem sprzedaży marek prasowych Agory kieruje Elżbieta Nowacka. Zespół zajmuje się sprzedażą reklam w “Gazecie Wyborczej”, “Metrze” i czasopismach Agory, ich wersjach cyfrowych i serwisach internetowych, a także serwisach z grupy Gazeta.pl na rynku bezpośrednim.