Jon Williams, chief creative officer, Grey EMEA, został przewodniczącym jury zintegrowanego w tegorocznej edycji konkursu KTR.
Williams pracował w Publicis, Wunderman i BMB, m.in. przy markach: Honda, Rolls Royce, Ford, Toshiba, Carling, Adidas, Hewlett-Packard, X-Box, Microsoft, Land Rover, Renault oraz The British Heart Foundation. Jego prace zdobyły ponad 150 międzynarodowych nagród, zarówno za kreatywność, jak i efektywność. Wielokrotnie zasiadał w bądź przewodniczył jury prestiżowych konkursów, takich jak D&AD, Cannes, a także jury prawie wszystkich nagród w samym EMEA.
W Wielkiej Brytanii jest wykładowcą w The School of Communication Arts oraz Techstars, jednym z największych inkubatorów na świecie, który wspiera uruchamianie i rozwijanie start-upów w dziedzinie technologii. Opracował pierwszą interaktywną reklamę telewizyjną, pierwsze MPU w Europie, pierwsze plakaty z wchodzące w interakcję z urządzeniami mobilnymi oraz pierwszy na świecie ogólnoeuropejski, stworzony za pomocą crowd-sourcingu, współtworzony film długoformatowy, a także: iPint, pierwszą na świecie obrandowaną aplikację dla iPhone’a, najbardziej popularną apkę FMCG, która została pobrana już ponad 6 milionów razy.
Razem z Williamsem pracować będą przewodniczący kategorii:
film/radio/druk/kampania/media – Bartek Rams, Heart & Brain
active advertising – Maciek Waligóra, DDB & Tribal
digital – Mikołaj Sadowski, 180heartbeats + Jung v. Matt
design – Przemek Bogdanowicz, 2012 Agency
fotografia – Wojtek Dagiel, Lvov
ilustracja – Przemek “Trust” Truściński
warsztat audio video – Jacek Pawlak, Tenpawlak & Company
Zwycięzców w poszczególnych kategoriach poznamy podczas gali 14 maja br. w Teatrze Polskim.