Kraj

Jon Williams przewodniczącym konkursu KTR

Chief creative officer Grey EMEA będzie przewodniczył obradom jury zintegrowanego.

Jon Williams przewodniczącym konkursu KTR
Jon Williams, chief creative officer, Grey EMEA, został przewodniczącym jury zintegrowanego w tegorocznej edycji konkursu KTR.

Williams pracował w Publicis, Wunderman i BMB, m.in. przy markach: Honda, Rolls Royce, Ford, Toshiba, Carling, Adidas, Hewlett-Packard, X-Box, Microsoft, Land Rover, Renault oraz The British Heart Foundation. Jego prace zdobyły ponad 150 międzynarodowych nagród, zarówno za kreatywność, jak i efektywność. Wielokrotnie zasiadał w bądź przewodniczył jury prestiżowych konkursów, takich jak D&AD, Cannes, a także jury prawie wszystkich nagród w samym EMEA.

W Wielkiej Brytanii jest wykładowcą w The School of Communication Arts oraz Techstars, jednym z największych inkubatorów na świecie, który wspiera uruchamianie i rozwijanie start-upów w dziedzinie technologii. Opracował pierwszą interaktywną reklamę telewizyjną, pierwsze MPU w Europie, pierwsze plakaty z wchodzące w interakcję z urządzeniami mobilnymi oraz pierwszy na świecie ogólnoeuropejski, stworzony za pomocą crowd-sourcingu, współtworzony film długoformatowy, a także: iPint, pierwszą na świecie obrandowaną aplikację dla iPhone’a, najbardziej popularną apkę FMCG, która została pobrana już ponad 6 milionów razy.

Razem z Williamsem pracować będą przewodniczący kategorii:

film/radio/druk/kampania/media – Bartek Rams, Heart & Brain

active advertising – Maciek Waligóra, DDB & Tribal

digital – Mikołaj Sadowski, 180heartbeats + Jung v. Matt

design – Przemek Bogdanowicz, 2012 Agency

fotografia – Wojtek Dagiel, Lvov

ilustracja – Przemek “Trust” Truściński

warsztat audio video – Jacek Pawlak, Tenpawlak & Company

Zwycięzców w poszczególnych kategoriach poznamy podczas gali 14 maja br. w Teatrze Polskim.