Kraj

Hyundai zareklamuje Matriksa i Dni Otwarte

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową modelu Matrix. Potrwa ona do połowy października i będzie się toczyła w prasie, radiu...

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową modelu Matrix. Potrwa ona do połowy października i będzie się toczyła w prasie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania prasowe będą miały miejsce w “Gazecie Wyborczej”, “Rzeczpospolitej”, “Polityce”, “Wprost”, “Newsweeku”, “Wysokich Obcasach”, “Wysokich Obrotach” i “Auto Świecie”. Matrix będzie także widoczny na tablicach formatu 6×3 m wynajętych od firmy Ströer. Kampania radiowa obejmie RMF FM i Radio Zet. “Matrix to samochód rodzinny. Kampania jest skierowana do osób w wieku 30-55 lat” – mówi Jakub Olechowski, specjalista ds. marketingu w Hyundai Motor Poland. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Heureka, a media zaplanował i zakupił dom mediowy EquinoxMedia. Do 25 września na layoutach reklamowych będzie się pojawiała także informacja o Dniach Otwartych Hyundaia, które będą miały miejsce od 24 do 26 września. W 2003 r. koncern sprzedał w Polsce 1173 samochody (źródło: Samar) i wydał na reklamę w mediach 10,6 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PU, MG)