Kraj

Kampania kostek bulionowych Vegeta

Podravka stawia na rosół.

Firma Podravka rozpoczęła nową kampanię reklamową kostek rosołowych Vegeta. Spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) i w kanałach tematycznych – w blokach reklamowych oraz w formie billboardów sponsorskich przed wybranymi programami i serialami. Kampania reklamowa bulionów Vegeta rozpoczęła się 1 kwietnia 2015 i trwać będzie do końca maja. Wspierana będzie działaniami promocyjnymi w punktach sprzedaży oraz aktywnościami w internecie.

Celem kampanii jest promocja kostek rosołowych Vegeta. Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: rosół drobiowy, rosół wołowy oraz bulion warzywny, a także w dwóch formatach opakowań: 6 x 10 g (60 g) i 12 x 10 g (120 g). Za kreację działań odpowiada Walk. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.