M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brain wygrywa przetarg na obsługę budżetu kreatywnego Heyah

Katarzyna Kacprzak | 7 kwietnia 2015, 06:00

Obsługę w zakresie BTL prowadzi w dalszym ciągu agencja G7.

T-Mobile Polska w ramach zaplanowanych na ten rok działań zakończył przetarg na wsparcie kreatywne Heyah. Agencja Brain została wybrana w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną ATL dla marki. Obsługę w zakresie BTL prowadzi w dalszym ciągu agencja G7.

Do tej pory za obsługę ATL dla marki Heyah odpowiadała agencja G7 należąca do grupy Leo Burnett. Według naszych informacji poza nią o budżet walczyły agencje Isobar Poland i Leo Burnett. 

O konkursie informowaliśmy 2 marca br. w MMP24.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,