Kraj

Wizaż po liftingu

Serwis przeszedł relaunch na 15-lecie.

Wizaż po liftingu
Od początku kwietnia serwis Wizaz.pl prezentuje się w nowej odsłonie. Serwis ma nowy layout, logo oraz nowe formaty reklamowe. Zmianom uległy również strony treści i struktura serwisu.  

W tym roku Wizaz.pl obchodzi swoje 15-lecie. Z tej okazji redakcja serwisu zaproponowała symboliczne 15 zmian. Wśród nich jest wprowadzenie zupełnie nowego layoutu serwisu z dużymi zdjęciami i układem treści do wyboru przez użytkownika: kafelki lub lista artykułów. Odświeżony został system komentarzy. Ma on kilka dodatkowych funkcji. Jedną z ważniejszych jest możliwość dodawania zdjęć bądź plików graficznych. Nową opcją jest system oceniania komentarzy, który ma sprawić, że najlepiej oceniane będą pojawiać się na początku listy. Pojawiła się również możliwość filtrowania komentarzy wg różnych kryteriów.

Autorami nowego layoutu są Paweł Golka oraz Łukasz Szozda, a za jego wykonanie techniczne odpowiada zespół IT Wizaz.pl pod kierownictwem Zbigniewa Pieńkowskiego. Nowe logo zaprojektowali Łukasz Szozda z Wizaz.pl oraz Krzysztof Rosiak z firmy One-Media. Wraz z najnowszą odsłoną serwisu Wizaz.pl powstała nowa wersja mobilna.

Wizaz.pl rozpoczął współpracę z platformą Kodyrabatowe.pl. Wynikiem tej współpracy jest powstanie samodzielnego działu Kodyrabatowe.wizaz.pl, w którym użytkowniczki znajdą kody i promocje do ponad 2 tys. sklepów w kategoriach m.in. moda, zdrowie i uroda, sprzęt AGD i dla dzieci.
Wizaz.pl w grudniu 2014 r. odwiedziło 2 001 807 realnych użytkowników, którzy wygenerowali 29 885 846 odsłon, co zapewnia mu pierwszą pozycję wśród witryn z kategorii “Styl życia/Moda i uroda” (Źródło: Badanie Megapanel).