Przetargi

Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia szuka agencji

Szacunkowa wartość budżetu to ponad 871 tys. zł.

Przedmiotem przetargu prowadzonego przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia jest zawarcie umowy na przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej radiowo-telewizyjnej kampanii społeczno-edukacyjnej na temat akredytacji w ochronie zdrowia i bezpieczeństwa opieki w ramach projektu “Bezpieczny Szpital – Bezpieczny Pacjent”. Centrum wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 tys. zł. Oferta zostanie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: cena (waga 90); termin wykonania zamówienia, termin emisji spotów w TV (waga 10). Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mija 11 maja br. Szacunkowa wartość budżetu to 871,5 tys. zł (bez VAT).