Kraj

Nowy wizerunek Orange [wideo]

Publicis Poland adaptował kreacje Publicis Conseil do potrzeb polskiego rynku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrGMeXcpJVK0%22%7D
Rozpoczyna się przygotowana przez agencję Publicis dla Orange kampania realizująca nową komunikację marki. Jej celem jest zwrócenie uwagi na fakt, że oferowane przez operatora rozwiązania są odpowiedzią na realne potrzeby konsumentów. Nowa kampania wizerunkowa Orange ma charakter globalny. Publicis Poland adaptował kreacje Publicis Conseil do potrzeb polskiego rynku. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, internecie, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i ekranach LCD w centrach handlowych oraz kinach.

Dwie kreacje telewizyjne ukażą się na kanałach należących do stacji TVP, Polsat i TVN. Spoty będą emitowane w sieci kin Multikino, Helios, Cinema City. W przypadku prasy ogłoszenia pojawią się na łamach między innymi “Polityki”, “Muratora”, “Teletygodnia” i “Twojego Stylu”. Kampanię internetową przygotowaną przez Digital Wonderland zobaczymy m.in. w serwisach Onet, WP, Gazeta.pl.

Postprodukcją zajął się Platige Image. Realizację dźwięku powierzono firmie Juice. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Initiative.