Kraj

Tymbark ponownie poleca się do posiłków

Maspex otwiera sezon biesiadowania ze swoimi napojami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJ6COgj2K0cI%22%7D
Wystartowały kolejne działania promocyjne dla marki Tymbark z portfolio Maspeksu. Marka ponownie poleca się jako orzeźwiający dodatek do posiłków.
Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat, oraz na kanałach tematycznych. W napojowej ofercie marki znajdują się smaki inspirowane letnimi owocami, takie jak: jabłko-mięta, jabłko-wiśnia, jabłko-brzoskwinia, jabłko-czerwona porzeczka oraz nowości z witaminami – jabłko-rabarbar i jabłko-gruszka. Napoje Tymbark dostępne są w różnych formatach opakowań, m.in. w kartonach 1 l oraz butelkach PET 2 l.
Za kreację odpowiada Brainbox. Media kupuje Mindshare.