Kraj

Eskadra dla Be Slim 3 [wideo]

Agencja odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUsb9LV9_118%22%7D
Eskadra przygotowała kampanię promocyjną marki Be Slim 3 – produktu z portfolio firmy Colfarm wspomagającego odchudzanie, który właśnie wchodzi na polski rynek.

Kampania pod hasłem “Be Slim 3. Chudnij z potrójną siłą!” obejmuje spoty TV, prasę oraz materiały POS. Spoty (30- i 15-sekundowe) emitowane są w głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych i internecie – na platformach VoD i YouTube, w okresie od 7 kwietnia do 3 maja.

Eskadra odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii. Zakupu mediów dokonał MediaVest.