Kraj

Edipresse Polska poszerza portfolio magazynów parentingowych

Od dzisiaj jest na rynku drugie wydanie magazynu dla rodziców "Mama i Dziecko" wydawnictwa Edipresse Polska. Tytuł ukazał się w...

Od dzisiaj jest na rynku drugie wydanie magazynu dla rodziców “Mama i Dziecko” wydawnictwa Edipresse Polska. Tytuł ukazał się w nakładzie 60 tys. ezgemplarzy, w cenie 14,99 zł. Magazyn został zafoliowany i dołączono do niego cztery prezenty: trzy dla dziecka i jeden dla mamy. Magazyn wspiera kampania w tytułach Edipresse. “Mama i Dziecko” to kolejny tytuł w portfolio Edipresse dotyczący tematyki dziecięcej, obok “Mamo, to ja” i “Twojego Dziecka”. Jak podaje Edipresse, wg ZKDP, sprzedaż “Mamo, to ja” w czerwcu br. wyniosła 83,5 tys. egzemplarzy, a “Twojego Dziecka” – 70,5 tys., i były to najwyższe dwa wyniki sprzedaży w podanym miesiącu w segmencie tzw. pism parentingowych. Edipresse poinformowało także, że w stosunku do ub.r. “Twoje Dziecko” zanotowało w pierwszym półroczu br. najwyższy w grupie, 32-proc., wzrost sprzedaży (na podstawie ZKDP). (KP)