Kraj

Renault prowadzi trzy kampanie promocyjne - dla klientów indywidualnych i dla firm

Renault Polska prowadzi trzy kampanie mediowe wspierające oferty promocyjne. "Wrzesień traktujemy jako miesiąc bardzo promocyjny, przygotowaliśmy kilka akcji rabatowych" -...

Renault Polska prowadzi trzy kampanie mediowe wspierające oferty promocyjne. “Wrzesień traktujemy jako miesiąc bardzo promocyjny, przygotowaliśmy kilka akcji rabatowych” – mówi Teresa Wielowieyska-Sławek, dyrektor reklamy Renault Polska. Jedna z akcji dotyczy rabatów na szerokie spektrum aut Renault. Komunikat kampanii koncentruje się wokół tego, że okazja na tak atrakcyjny zakup Renault będzie aktualna tylko do końca września. Kampania prasowa prowadzona jest pod hasłem “Promocja – zając”, a telewizyjna pod hasłem “Obłędna promocja”. Druga akcja to promocyjna oferta auta Renault Clio oferowanego w limitowanej wersji Arctica z podgrzewanymi siedzeniami. Kampania obejmuje telewizję i prasę. Jak zapowiada Wielowieyska-Sławek, zostanie poszerzona także o marketing wirusowy – z takim przeznaczeniem przygotowywany jest film “Kot” (w którym tytułowy bohater, kot, podejmuje rozmaite “niestandardowe” działania, byle tylko znaleźć się w cieplutkim Renault Clio Arctica). Trzecia z akcji promocyjnych kierowana jest do firm. Wspierająca ją kampania prowadzona jest w prasie pod hasłem “Każda firma nam pasuje”. Komunikacja koncentruje się na pokazywaniu oferty aut dostawczych Renault oraz specjalnych ofert finansowych dla firm zainteresowanych kupnem Renault, przede wszystkim oferty leasingowej. Kampanie akcji rabatowej i Renault Clio Arctica potrwają do końca września, kampania “Każda firma nam pasuje” – do końca października. W zakresie strategii i kreacji Renault Polska współpracuje z agencją reklamową Publicis, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat Polska. (MG, PU)