Kraj

Netia wprowadza nagrywarkę TV w internecie

Operator rusza z kampanią reklamową przygotowaną przez Brasil, Carat i Value Media.

Netia wprowadza nagrywarkę TV w internecie
Firma telekomunikacyjna Netia wprowadza nową usługę o nazwie GigaNagrywarka. Klienci Netii mogą dzięki niej nagrywać na sieciowych serwerach (w tzw. chmurze) dowolną liczbę programów telewizyjnych – maksymalny czas nagrania wynosi 2 godziny (co w praktyce oznacza możliwość ”cofania” wybranego programu o 2 godziny). Co więcej mogą to robić nawet na wszystkich posiadanych przez siebie w pakiecie kanałach telewizyjnych (Netia oferuje ich 148) równocześnie. Nie trzeba już rezygnować z jednego programu, aby móc nagrać inny. Nagrane programy będą przechowywane maksymalnie przez 180 dni od daty nagrania. Operator gwarantuje swoim klientom nielimitowaną wirtualną przestrzenią dyskową na nagrane programy.

Netia wprowadza również nową ofertę cenową GigaOferty. Każdy nowy abonent, który podpisze umowę z dostawcą, przez pierwsze 6 miesięcy będzie cieszył się telewizją za 1zł/mies. Dodatkowo przez pierwszy miesiąc może za darmo i bez konsekwencji testować nową usługę – GigaNagrywarka, po tym okresie usługa jest oferowana za 15 zł miesięcznie. Rezygnacja jest możliwa w dowolnym momencie i nie wiążą się z tym żadne kary.

Wraz z nową ofertą startuje również kampania reklamowa. W telewizji i internecie będzie można obejrzeć trzy spoty promujące nowe usługi Telewizji Osobistej Netii. Za opracowanie kampanii odpowiada agencja Brasil, a zakupem mediów zajął się domy mediowe Carat Polska (ATL) oraz Value Media (online).