Kraj

Robert Pstrokoński dyr. zarządzającym nowego pionu w Point Group

Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. miesięcznika dla studentów "Dlaczego" i bezpłatnego miesięcznika "Point Warsaw", stworzyła nowy pion ds. wydawnictw...

Platforma Mediowa “Point Group”, wydawca m.in. miesięcznika dla studentów “Dlaczego” i bezpłatnego miesięcznika “Point Warsaw”, stworzyła nowy pion ds. wydawnictw i dystrybucji. Dyrektorem zarządzającym pionu został Robert Pstrokoński, który dotychczas w Point Group pełnił funkcję dyrektora ds. dystrybucji. Michał Lisiecki, prezes Point Group, powiedział, że zmiana wynika z dynamicznego rozwoju spółki, która musi skoordynować prace związane z wprowadzeniem nowych tytułów. Od czerwca br. Point Group jest bowiem wydawcą bezpłatnego miesięcznika “Point Warsaw”, a od kwietnia br. – ukazującego się co kwartał bezpłatnego tytułu dla studentów “Co nowego w Dlaczego”, który zawiera informacje z życia studenckiego i skrót artykułów z bieżącego wydania flagowego magazynu wydawnictwa – miesięcznika “Dlaczego”. Grupę pism Point Group dla młodych uzupełniają: “Sporootym – Praca & Kariera”, “Sporootym – Poradnik Finansowy” oraz seria dla maturzystów “Zdaj maturę”. Robert Pstrokoński powiedział, że najważniejszym zadaniem jest zwiększenie sprzedaży “Dlaczego” i poszerzenie dotarcia tytułów bezpłatnych. “Wszystkie działania marketingowe powiny iść w tym kierunku – powiedział Pstrokoński. – Dotychczasowe wyniki są dobre, ale na rynku, na którym działamy, jest jeszcze duży potencjał”. Pstrokoński przed pracą w Point Group (od maja 2002 r.) był związany z Wydawnictwem Naukowym PWN SA oraz z Egmont Polska. Do działu marketingu na stanowisko specjalisty ds. marketingu czasopism dołączyła Ewelina Skoratko, która przeszła z AWR “Wprost”, gdzie zajmowała się promocją “Pani” (wcześniej w Agorze SA i Edipresse Polska). (KP)