Kraj

ING Bank promuje firmowe konta

"W ING bankuję, tak jak prowadzę firmę. Po swojemu" - rusza nowa kampania Kont Direct dla Firmy ING Banku Śląskiego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FaI5SksJ75WQ%22%7D
ING Bank Śląski (ING Bank) rozpoczyna kampanię Konta Direct dla Firmy. W emitowanych w telewizji i internecie spotach prezentowane są zalety bankowości mobilnej dla firm przez pryzmat użyteczności dla ludzi, a nie samej technologii. W ten sposób bank nawiązuje do wprowadzonego w ubiegłym roku hasła ”Liczą się ludzie”.

– Zapytaliśmy Polaków, również osoby, które prowadzą własną firmę, jaki mają pomysł na życie i jak realizują swoje cele. Spontanicznie powiedzieli nam, że robią to w różny sposób. Tak też jest z bankowaniem, aplikacja mobilna daje takie możliwości. Stąd filmowa puenta Marka Kondrata: “Każdy pomysł na życie jest dobry, a najlepszy jest twój. Aplikacja mobilna wspiera tych, którzy chcą prowadzić biznes po swojemu” – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim.

Bank chwali się, że od sierpnia ub.r. prawie 20 proc. więcej (średnio miesięcznie) jednoosobowych działalności gospodarczych decyduje się na otwarcie konta w ING.

Kampania będzie prowadzona w telewizji (30-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), w internecie (reklamy display, w serwisach VoD oraz social mediach) oraz w formie materiałów BTL w placówkach banku. Realizują ją agencje: Brain (kreacja ATL i BTL), Gong (kreacje internetowe) oraz Lowe Media (planowanie i zakup mediów).