Kraj

#LepszaJa - Nike motywuje kobiety na całym świecie [wideo]

Za produkcję spotów odpowiada agencja Wieden + Kennedy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2J16Z2rw5yU%22%7D
Tej wiosny Nike rozpoczyna nową kampanię #LepszaJa, która ma inspirować kobiety do aktywnego stylu życia, podejmowania nowych wyzwań i realizowania osobistych celów treningowych.

Oś nowej kampanii tworzy seria krótkich spotów, debiutujących w Polsce 16 kwietnia. Ich motywem przewodnim są przemyślenia kobiet stojących w obliczu osobistych, sportowych wyzwań. Całość utrzymana jest w lekkim, humorystycznym tonie.

Aktywacja #LepszaJa zawiera również inspirujące wskazówki i spostrzeżenia utytułowanych zawodniczek, w tym królowej sprintu i czterokrotnej złotej medalistki olimpijskiej Allyson Felix.

Spoty emitowane będą w portalach internetowych, programach VoD oraz na urządzeniach mobilnych. Za ich produkcję odpowiedzialna jest agencja Wieden + Kennedy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, działania PR prowadzi agencja BrandLab.