Kraj

Nokia organizuje cykl imprez muzycznych, wkrótce launch telefonu 3220

Nokia zorganizuje w najbliższym czasie cykl imprez muzycznych pod hasłem Nokia DJ Tour. W jego ramach w październiku odbędą się...

Nokia zorganizuje w najbliższym czasie cykl imprez muzycznych pod hasłem Nokia DJ Tour. W jego ramach w październiku odbędą się trzy eventy w Sopocie, Poznaniu i Krakowie będące eliminacjami w rywalizacji didżejów. Finał odbędzie się 11 listopada w Warszawie. Jest to kontynuacja działań “muzycznych” z jesieni ubiegłego roku, kiedy to Nokia organizowała Nokia Clubbing Tour, serię imprez clubbingowych w największych miastach Polski, których uwieńczeniem był warszawski Festiwal Muzyki Elektronicznej. Równocześnie spółka zapowiada debiut rynkowy nowego telefonu – modelu 3220. Będzie to telefon z kategorii “Ekspresja”. Jego grupą docelową są młodzi konsumenci, w wieku 16-24 lat, “single”, towarzyscy i poszukujący rozrywek. Jak mówi Piotr Mazurek, product manager Nokii Poland, w związku z takim targetowaniem telefon ma wiele funkcji “młodzieżowych”, ale jednocześnie jest zaawansowany technologicznie (aparat fotograficzny, GPRS, Edge, JAVA, WAP etc.). Wśród “młodzieżowych gadżetów” aparatu wymienić można np. różne kolory świateł, w jakie wyposażony jest telefon (można je np. przyporządkowywać do konkretnych osób z książki telefonicznej, co powoduje świecenie w odpowiednim kolorze pozwalającym od razu identyfikować dzwoniącego), szeroką paletę kolorystyczną obudów, wiadomości flash (wyświetlane bezpośrednio na ekranie telefonu odbiorcy) czy “wbudowane” emotikony z postacią Smoka EMO służące do wyrażania emocji za pomocą wysyłanych MMS-ów. Cena aparatu jest dopiero ustalana, ale zdaniem Piotra Mazurka będzie ona “przystępna dla młodych ludzi”. Nokia wspiera większość nowych telefonów kampaniami, przeważnie prasowymi, jednak nie udało nam się wczoraj dowiedzieć, jaka kampania ewentualnie wesprze launch modelu 3220. Za obsługę budżetu reklamowego i mediowego odpowiadają w Polsce agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa i dom mediowy MediaCom Warszawa. (MG)